Zarząd

Skład Zarządu SOIT w kadencji 2024-2025

AGATA GOŚCIŃSKA
Prezes Zarządu

Absolwentka zarządzania i marketingu Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie. Członkini prestiżowych stowarzyszeń min. SITE, LBC.
Wieloletni praktyk (w branży od 22 lat) i zapalona podróżniczka, a firmę Viventum, dzięki której nie tylko może nadal odkrywać najdalsze zakątki świata, ale przede wszystkim pokazywać go innym niż dostępny jest dla większości uważa za swój największy życiowy sukces!

Pracę w branży rozpoczęła w 2006 roku, gdy po 16 latach w pracy w hotelarstwie jeden z klientów powiedział: „ludzie Cię uwielbiają, a Ty uwielbiasz podróżować – zrób sobie z pasji sposób na życie!”. Wówczas zrezygnowała z pracy na stanowisku szefa hotelu i tak się zaczęła przygoda z własnym biznesem. Od tej pory podróżuje jeszcze intensywniej, a ze wszystkich poznanych miejsc przywozi nowe pomysły na kolejne unikalne realizacje.

Była w każdym miejscu do którego zabiera swoich Klientów. Odwiedziła wszystkie kontynenty jednak najbardziej zafascynowana jest Azją.
Jej największa miłość to nieustająco Hiszpania – klimat, ludzie, kuchnia a szczególnie zakątki, o których mało się mówi – uwielbia je odkrywać.
Wieloletnie podróże, szczególnie w miejsca wyjątkowe, egzotyczne , jeszcze nie odkryte do końca przekładają się na wyjątkowy know how, który Agata wykorzystuje w projektach i realizacjach firmy Viventum.
Była wielokrotnie wyróżniana nominacjami do branżowych nagród. Jest także zapraszana jako ekspert w dziedzinie meetings industry przez media branżowe i ogólne.

Zainteresowania: podróże, ludzie różnych kultur, enologia, kuchnie świata… nieodkryte zakątki, wyspy, najpiękniejsze plaże świata…

GRAŻYNA WOŹNICZKA
Wiceprezes zarządu

 

Kreatorka Podróży, z wykształcenia kulturoznawca, latynoamerykanista oraz filolog. Współtwórczyni biura Polka Travel, lidera podróży tematycznych. Ekspert podróży kulinarnych i winnych, znawca Ameryki Płd. Związana z turystyką od 25 lat jako pilot, a następnie współwłaścicielka biura podróży Polka Travel. Pomysłodawczyni marki WOWland, mającą na celu promocję Polski regionalnej.

Odwiedziła ponad 100 krajów, w tym wiele z nich po kilka czy kilkadziesiąt razy. Poprowadziła setki podróży po kilkudziesięciu krajach po świecie. Fascynuje ją kultura iberyjska, iberoamerykańska, francuska oraz afrykańska, prowadziła badania naukowe nad synkretyzmem religijnym w Ameryce Łacińskiej, a swoim doświadczeniem przez krótki czas ( w trakcie swoich studiów doktoranckich) dzieliła się ze studentami Latynoamerykanistyki UJ Współautorka przewodnika po Kostaryce. Licencjonowany przewodnik po Wrocławiu i Dolnym Śląsku.

Biegle porozumiewa się w językach: francuskim, hiszpańskim, portugalskim oraz komunikuje się w rosyjskim i angielskim.

Nagrała kilkanaście podcastów o podróżach po całym świecie i polskich regionach dla Radia Kielce, gdzie była zapraszana regularnie jako Gość.

Aktywnie działa w stowarzyszeniach branżowych, zapraszana jako prelegentka podczas konferencji oraz ekspert w mediach branżowych, członkini SITE Poland. Dwukrotnie nominowana do nagrody branżowej MPAwards za swoją działalność w Polsce i za granicą. W 2023 roku wyróżniona MPAwards 12 dla najbardziej wpływowych osób w branży – w obszarze incentive.  

Prywatnie mama 15 – letniej Julii i 10 letniego Michała, którym od najwcześniejszych lat życia przekazuje pasję podróżowania i odkrywania Świata. Obecnie swoją pasję i wiedzę przekazuje tworząc nietuzinkowe i dopracowane w najdrobniejszych szczegółach programy incentive oraz dla indywidualnych turystów, a także podróżując z Uczestnikami w najbardziej odlegle rejony świata, gdzie stara się przekazać swoją pasję podróżowania i fascynację odległymi kulturami.

Zainteresowania: poza wszystkim co związane z kulturą iberoamerykańską, luzytańską oraz francuską, historia, literatura, kuchnie świata oraz kultury etniczne.

Krzysztof Pobożniak
Wiceprezes zarządu

Prezes, założyciel i właściciel Haxel Events & Incentive. Wiceprezes SOIT w kadencji 2020-2021. Wieloletni członek zarządu SOIT (2012-2017). Absolwent Handlu Zagranicznego Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Uniwersytetu UFCIA w Antwerpii.

Z jasną wizją dokąd zmierza branża MICE i pełnym zrozumieniem wyzwań współczesnego biznesu Krzysztof dba, aby Haxel spełniał wysokie standardy wyjątkowo wymagających klientów m.in. z sektora ubezpieczeń, automoto, finansów, bankowości i FMCG.

Działająca od 1991 roku firma Haxel specjalizuje się w organizowaniu eventów, konferencji i wyjazdów motywacyjnych na całym świecie. Do tej pory zrealizowała wyjazdy do 125 krajów, a największa grupa wyjazdowa liczyła ponad 870 osób.

Sylwia Sadoch
Członek Zarządu

Inicjatorka, założycielka i współwłaścicielka firmy Travel Concierge, członkini SOIT od 2016 roku. Z turystyką związana od 1999 roku. Absolwentka technikum hotelarskiego, ukończyła studia w Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych na kierunku marketing oraz w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości na kierunku ubezpieczeń. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w Orbisie, następnie przez 10 lat zarządzała biurami podróży z rynku incentive. Od 2011 roku, razem ze wspólniczką, prowadzi firmę Travel Concierge zajmującą się organizacją wyjazdów incentive. W firmie odpowiedzialna jest za kreację i realizację projektów incentive. Przez uczestników wyjazdów nazywana organizatorką podróży życia. Firmę prowadzi zgodnie z maksymą „Znajdź pracę, która będzie twoją pasją, a nie przepracujesz ani jednego dnia więcej”. I choć zorganizowała już setki wyjazdów, swoim klientom zawsze powtarza, że podróż życia jest zawsze przed nimi. Prywatnie żona i mama dwóch córek.

Starsza studiuje obecnie w Amsterdamie na kierunku łączącym w sobie prawo, ekonomię, psychologię i politykę, na który dostała się dzięki determinacji i ciężkiej pracy, co mamę napawa wielką dumą. Młodsza to artystka – maluje, lepi, szyje, szydełkuje i oczywiście kocha podróżować.

Agnieszka Słowik
Członek Zarządu

Przygodę z turystyką rozpoczęła w 1997 roku, kiedy ówczesny pracodawca, pierwszego dnia zlecił jej organizację wyjazdu do Meksyku dla 30 osób. Rzucona na głęboką wodę sprostała oczekiwaniom przełożonego i klientów, a nowe doświadczenie przerodziło się w jej życiową pasję. Od tej pory nieustannie podróżuje po świecie poszerzając swoje kompetencje, które następnie wykorzystuje przy tworzeniu oferty biura.

Specjalizacją Agnieszki są niestandardowe i nietuzinkowe wyjazdy, takie jak podróże dookoła świata, które potrafi zaplanować zarówno na 60 jak i 8 dni. Wystarczy tylko słowo, a zorganizuje przeloty MIGiem w rosyjskiej bazie wojskowej. Każdy wyjazd jest dla niej inspiracją do tworzenia nowych propozycji dla swoich klientów.

Ukochane miejsca to Sankt Petersburg i Toskania. Uwielbia spacery po Warszawie (jest licencjonowanym przewodnikiem). W wolnych chwilach oddaje się ulubionej lekturze i grze w golfa. Ukończyła Dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Była nominowana na Osobowość Roku branży MICE w 2012.