INCENTIVE DAY

Święto branży Incentive Travel pod nazwą Incentive Day odbyło się po raz pierwszy w dniu 21 czerwca 2023 r. Jest to pierwsze duże wydarzenie edukacyjno-networkingowe organizowane przez Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel po pandemii. Jest ono adresowane do osób z branży wyjazdów motywacyjnych: członków Stowarzyszenia SOIT, ich Klientów, Kontrahentów i Partnerów, a także współpracujących Mediów oraz gości specjalnych z organizacji rządowych i pozarządowych.

INCENTIVE DAY

Święto Organizatorów Turystyki Motywacyjnej – Święto SOIT

Wydarzenie Incentive Day składa się z dwóch części:

Konferencji merytorycznej kierowanej przede wszystkim do Klientów branży Incentive Travel.

W tej części stawiamy na edukację, prezentację wyników agencji członkowskich SOIT w minionym roku kalendarzowym, zebranych w innowacyjnym badaniu Barometr SOIT, dyskusjach na temat bieżącej sytuacji na rynku wyjazdów motywacyjnych. Wsłuchani w głosy i potrzeby naszych klientów, przygotowujemy nowe rozwiązania i planujemy działania strategiczne dla polepszenia współpracy, transparentności i spójności zasad stosowanych przez zrzeszone agencje. Będziemy także omawiać zarówno nowe regulacje prawne jak i zjawiska dynamicznie pojawiające się na polskim i światowym rynku usług turystycznych.

Druga część wydarzenia to uroczysta Gala Incentive Day połączona z wręczeniem nagród przyznanych przez SOIT za wkład w rozwój turystyki motywacyjnej, uroczystą kolacją oraz częścią integracyjno-networkingową oraz aukcją charytatywną.

AKCJA CSR

W czasie Gali Incentive Day nie zabraknie także aukcji charytatywnej pamiątek podróżniczych, które zostały przywiezione przez członków SOIT z różnych zakątków świata. Są to m.in. rzeźby, unikalne figurki, obrazy, porcelana, oryginalne limitowane edycje alkoholi czy koszulki z autografami znanych sportowców.
W czasie aukcji przeprowadzonej 21 czerwca 2023 roku udało się uzyskać dochód w kwocie 52 100 zł,  a łącznie ze wszystkimi aukcjami przeprowadzonymi w latach 2014-2019 w czasie Święta Columbus Day udało się uzyskać kwotę 232 100 zł. Dochód z aukcji został przekazany na realizację celów statutowych Fundacji Św. Jana Jerozolimskiego oraz Fundacji Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”.

HISTORIA WYDARZENIA

Incentive Day jest nowym, rozbudowanym wydarzeniem, które korzeniami sięga do organizowanego przez SOIT w latach 2011-2019 Święta Columbus Day.

Columbus Day było nawiązaniem do hucznie obchodzonego w wielu krajach święta upamiętniającego odkrycia Krzysztofa Kolumba w roku 1492, które nieodwracalnie zmieniło obraz ówczesnego świata. To święto przez wiele lat było symbolem wszystkich, którzy ruszają w nieznane, przekraczają nowe granice.

Pandemia, którą przeżyliśmy w latach 2020-2021 była kolejnym wydarzeniem w historii Świata, która radykalnie zmieniła sytuację w turystyce, zamknęła ludziom drogę do podróżowania, odkrywania i na długi czas postawiła granice nie do przekroczenia.

Wychodzenie z pandemii zabrało poturbowanej branży turystycznej sporo czasu, ale mimo trudów i niepewnej sytuacji geopolitycznej incentive travel dzielnie stawia czoła wyzwaniom i nadal oferuje swoim klientom niezbędne usługi na najwyższym poziomie.

Od 2014 roku nieodłącznym elementem organizowanego przez SOIT Columbus Day stała się aukcja charytatywna pamiątek podróżniczych przywiezionych przez członków SOIT z różnych zakątków świata. Dochód z aukcji prowadzonych w latach 2014-2019 wyniósł około 188.000 zł i został przekazany na realizację celów statutowych Fundacji Św. Jana Jerozolimskiego oraz Fundacji Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”.

INCENTIVE DAY – edycja 2023

Publikacja pokonferencyjna – „Dobre Praktyki i Innowacje w Turystyce Incentive Travel”
>>> POBIERZ

Relacja filmowa z wydarzenia: >>> OBEJRZYJ

Incentive day w mediach:>>> ZOBACZ

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie:

www.incentiveday.pl

Przejdź do strony projektu