Aktualności

Rebranding Grupy TSO

Z początkiem sierpnia 2017 roku Grupa TSO przejdzie kompleksową zmianę wizerunkową. Zmienia się nie tylko logo i identyfikacja wizualna. Jako odpowiedź na wyzwania zmieniającego się rynku MICE  wprowadzone zostaną nowe produkty : BIT -Budget Incentive Travel oraz BET Budget Events & Teambuilding

Na polskim rynku MICE marka TSO jest obecna od ponad 22 lat.  Zarząd firmy zdecydował o odświeżeniu wizerunku poprzez przeprojektowanie identyfikacji wizualnej i stworzenie nowego CI. W ślad za nową odsłoną strony internetowej rozbudowane zostaną kanały komunikacji. Za projekt odpowiadała wewnętrzna agencja SAY 24, która przygotowała nową koncepcję systemu wizualnego.

Logotyp marki ze słynnym żółtym tłem był kojarzony na rynku głównie z wyjazdami incentive oraz eventami. Dziś rynek wymaga dodatkowych aktywności, a odpowiedzią na nie jest poszerzone portfolio Grupy TSO o kolejne, już istniejące od kilku lat na rynku marki – SAY24 (agencję marketingu zintegrowanego specjalizującą się w programach wsparcia sprzedaży) oraz Globalincentive.pl –  agencję consultingową i portal przetargowy dla branży MICE.

„Znak zaprojektowany przez agencję z elementami w kolorze zielonym znacznie lepiej oddaje nowy charakter firmy i wraz z nowym light motywem dla całej Grupy „incentive marketing” pokazuje w jakim kierunku podąża niezmiennie od lat TSO – zawsze w górę i do przodu jak strzałka w logotypie.” – podsumowuje Leszek Skibiński, Prezes Zarządu Grupy TSO.

Powrót