Aktualności

Zrealizowaliśmy zakładane cele – podsumowujemy rok 2018

Członkowie SOIT podsumowali rok 2018 i rozpoczęli prace nad nową strategią. Kluczowe projekty SOIT będą rozwijane.

9 stycznia 2019 odbyło się Walne Zgromadzenie Członków SOIT, które przyjęło sprawozdanie merytoryczne i finansowe Zarządu za 2018 rok. W 2018 roku SOIT zrealizował wiele inicjatyw i projektów, które miały na celu edukację, profesjonalizację branży oraz integrację środowiska, a także wzmocnienie pozycji SOIT na rynku podróży motywacyjnych.

To był bardzo pracowity, a zarazem interesujący rok. Jesteśmy dumni, że udało nam się zrealizować zakładane cele dotyczące naszych flagowych projektów, takich jak konferencja o dobrych praktykach branżowch podczas Meetings Week Poland czy publikacja rozdziału incentive travel w Białej Księdze Komunikacji Marketingowej. Nasza doroczna akcja CSR – aukcja charytatywna podczas Gali Columbus Day, zakończyła się z rekordowym wynikiem. Zrealizowaliśmy także szereg innych inicjatyw dla branży oraz spotkań i wyjazdów wyłącznie dla naszych członków. Bardzo cieszy nas fakt, że linie lotnicze, DMC czy sieci hotelowe chętnie wspierają nasze przedsięwzięcia. Dziękujemy naszym Partnerom za owocną współpracę. – podsumowuje Sebastian Słoniewski – Prezes Zarządu SOIT.

SOIT był współgospodarzem trzeciego dnia Meetings Week Poland w marcu 2018. Tematami przewodnimi podczas konferencji Best Practice Day były ustawowe obowiązki organizatorów imprez turystycznych, rezultaty projektu Dialog Branżowy – Dobry Przetarg, czyli najlepsze praktyki w prowadzeniu przetargów na usługi incentive travel oraz bezpieczeństwo wyjazdów.

Jednym z dominujących tematów w 2018 roku była wprowadzona w życie 1 lipca 2018 ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych. Przepisy nowej ustawy w kontekście realizacji projektów incentive travel zostały omówione podczas Incentive Travel Seminar, którego SOIT był współorganizatorem. Wiele kwestii związanych z ustawą nadal wiąże się w wątpliwościami, dlatego praktyka stosowania nowych przepisów będzie tematem rozmów i spotkań SOIT w bieżącym roku.

Ważnym wydarzeniem minionego roku była publikacja rozdziału Białej Księgi:  Incentive Travel w ramach projektu Dialog Branżowy-Dobry PrzetargSOIT jest partnerem merytorycznym projektu w kategorii incentive travel, który prowadziStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR PSML. Rozdział Białej Księgi dotyczący Incentive Travel zawiera wytyczne i rekomendacje dla tego obszaru, przygotowane przez obie strony (Klientów i Agencje) wzorcowe narzędzia i dokumenty przetargowe. Materiał obejmuje wiele zagadnień istotnych dla efektywności zakupu i realizacji usług Incentive Travel oraz kosztów i wyników przetargów w tej kategorii. „Wierzę, że zaproponowane wzory postępowań są najbliższe optymalnym, jakie mogą istnieć na polskim rynku incentive. Teraz pozostaje nam tylko promowanie tych najlepszych praktyk i wprowadzenie ich w czyn”. – dodaje Łukasz Adamowicz Wiceprezes SOIT i zapowiada działania mające na celu rozpowszechnianie wyników Dobrego Przetargu.

http://www.dobryprzetarg.com.pl/kategorie/przetarg-na-incentive-travel.html

W listopadzie 2018, SOIT zebrał rekordową kwotę 31 300 zł na cele charytatywne podczas Gali Columbus Day. Doroczna impreza zgromadziła blisko 150 gości – członków SOIT, klientów oraz przedstawicieli branży incentive. W listopadzie 2019 roku Gala Columbus Day zwieńczy obchody 10-lecia działalności SOIT.

„W bieżącym roku przed SOIT stoją ważne wyzwania – wdrożenie nowej strategii, obchody 10-lecia działalności, a w najbliższych miesiącach koordynacja Meetings Week Poland 2019, który odbywa się już w dniach 20-22 marca. Wszystkie te inicjatywy wymagają dużego zaangażowania naszych członków. Wierzę, że dzięki pozytywnej energii i motywacji, zrealizujemy nasze plany i wyjdziemy z nowymi pomysłami” – zapowiada Sebastian Słoniewski – Prezes Zarządu SOIT.

 

Powrót