Aktualności

United Partners i Incentive Care nagrodzone w konkursie Golden Arrow

2016 rok upływa pod znakiem sukcesu członków SOIT w konkursach branżowych. 23 czerwca poznaliśmy wyniki jedenastej edycji konkursu Golden Arrow.

 

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany jest od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications. Co roku przyciąga coraz więcej uczestników oraz poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Agencje rywalizują w 15 kategoriach.

 

Nominacje w kategorii Program incentive travel otrzymały agencje: United Partners za program Cuba – Caribbean Time Machine dla Orlen Oil oraz Incentive Care za program HP GO! Namibia 4X4 dla Hewlett Packard Enterprise Polska. Jury konkursu doceniło obydwie agencje, które podczas finałowej Gali odebrały wyróżnienia Golden Arrow 2016. Gratulujemy!

 

Agencja United Partners świętowała podwójny sukces, gdyż w kategorii Wysyłka bezpośrednia BtoB zdobyła główną nagrodę – Golden Arrow za projekt Casanova w Starej Hawanie.

 

– „Cieszy nas bardzo fakt, że kolejne jury w Polsce doceniło nasze kreatywne pomysły. Wyróżnić się autorskimi projektami w konkursie tak silnie obstawionym przez agencje marketingu bezpośredniego z całej Polski jest niezwykle trudno. Nam udało się dzisiaj zdobyć dwie nagrody i udowodnić, że incentive travel to dziedzina, w której kreacja i dobry pomysł jest tak samo ważne, jak w innych dziedzinach komunikacji marketingowej” – powiedział podczas gali Cezary Wilemajtys, prezes United Partners.

 

– „Jesteśmy bardzo dumni z wyróżnienia Golden Arrow, jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród marketingowych na polskim rynku. W kategorii program incentive, liczy się nie tylko kreatywność i świetna realizacja, ale też wzrastający wynik sprzedaży, aby program był opłacalny dla naszego klienta i motywujący uczestników. Tym bardziej jest to dla nas cenna nagroda.” – podsumowuje Agnieszka Lewandowska, vice president Incentive Care.

Powrót