Aktualności

SOIT partnerem VII Forum Zakupy

SOIT był partnerem merytorycznym VII Forum Zakupy organizowanego w Warszawie w terminie 10 – 11 czerwca. Odpowiadał za przygotowanie i poprowadzenie dyskusji przy jednym ze „stolików tematycznych”. To ciekawa formuła, która pozwala nie tylko na zaprezentowanie wiedzy, ale również na dyskusję z uczestnikami warsztatu.

Tematem poruszanym przy „stoliku” były zakupy usług MICE, a w szczególności incentive travel: Usługi „szyte na miarę” wymykające się ustandaryzowanym procesom zakupowym – zakupy w hurtowni czy butiku?

  • Dlaczego ustandaryzowane procesy zakupowe utrudniają zakupy usług typu incentive travel czy event?
  • Jak ograniczyć koszty dzięki dostosowaniu procesu zakupowego do specyfiki usługi?
  • Short lista czy duża sieć – jak wybrać najlepszego dostawcę usług „szytych na miarę”?

Jak się okazało zaproponowana przez SOIT tematyka wzbudziła olbrzymie zainteresowanie wśród uczestników konferencji. Obie rundy „stolika tematycznego” cieszyły się olbrzymią popularnością i zgromadziły komplet słuchaczy.

Obecność SOIT na Forum Zakupy możliwa była dzięki finansowemu zaangażowaniu 4 członków SOIT, którzy zdecydowali się promować swoje usługi w gronie przedstawicieli działów zakupów.  InDreams, NU Horizons, Incentive Care i Haxel aktywnie uczestniczyły w dwudniowej konferencji i odpowiadają za sukces prezentacji SOIT przy „stoliku tematycznym”.

„Uczestnictwo w forum zakupów było nowym i ciekawym  doświadczeniem – mówi Agata Milanowska z NU Horizons. Dyskusja  między praktykami kupującymi i sprzedającymi usługi incentive travel była okazją do wymiany  cennych uwag.  Nie we  wszystkich kwestiach się zgadzaliśmy, ale cieszy  zrozumienie ze strony kupujących, że cena nie jest  jedyną miarą wyboru przy zakupie usług „szytych na miarę”. Dla kupców ważna jest  kreatywna koncepcja wyjazdu,  cierpliwość, zaufanie i kontakt jaki mają  z pracownikiem agencji. Te fakty bardzo cieszą i zachęcają do owocnej współpracy.”

Powrót