SOIT jest Partnerem Dialogu Branżowego SAR-PSML Zleceniodawca-Agencja, ze szczególnym, merytorycznym wsparciem obszaru dedykowanego kategorii: incentive travel.
Celem Dialogu Branżowego było stworzenie platformy wymiany wiedzy oraz ustalenie najlepszych standardów współpracy i narzędzi przetargowych w 8 kategoriach marketingowych (full service, digital, eventy, PR, produkcja filmów reklamowych, incentive travel, branding, media,), mając na uwadze równość i partnerstwo biznesowe stron oraz najwyższą możliwą efektywność w zakupach marketingowych.
4 Wartości, na których opiera się dialog to:
Dobre praktyki i najwyższe standardy
W ramach dialogu środowisk odbył się cykl spotkań strategicznych i edukacyjnych, których celem była wzajemna edukacja w zakresie dobrych praktyk przetargowych w poszczególnych kategoriach reklamowych oraz wypracowanie przez obie strony najlepszych standardów we współpracy Zleceniodawca-Agencja. Propozycja dialogu opiera się o najlepsze standardy współpracy w relacji Reklamodawca – Agencja, między innymi te przyjęte przez EACA (The European Association of Communication Agencies) oraz World Federation of Advertisers – Światową Federację Reklamodawców.
BIAŁA KSIĘGA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
24 listopada 2017 w Studio Bank w Warszawie, w obecności wszystkich ekspertów reprezentujących zakupy, marketing i agencje, została podpisana Biała Księga Komunikacji Marketingowej. Podpisy złożyły wszystkie organizacje biorące udział w trwającym od dwóch lat Dialogu Branżowym.
Biała Księga zawiera zbiór dobrych praktyk i standardów efektywnej współpracy Reklamodawcy z Agencją. Organizacje reprezentujące rynek komunikacji marketingowej w Polsce podpisały deklarację przyjęcia Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej jako rekomendacji nowych standardów i dobrych praktyk oraz zobowiązały się do ich promocji w środowisku i wśród swoich członków.