Aktualności

PROCON-POLZAK 2017 – jak zapewnić efektywność zakupów komunikacji marketingowej

W dniach 17-18 października w hotelu InterContinental w Warszawie odbędzie się czwarta już edycja największej w Polsce konferencji zakupowej – PROCON-POLAZK. Motywem przewodnim są Zakupy 4.0. Podczas wystąpień w ramach sześciu bloków tematycznych eksperci opowiedzą o nowym, innowacyjnym podejściu do procesów zakupowych. Konferencja będzie również okazją do zaprezentowania rezultatów projektu Dialog Branżowy SAR-PSML Zleceniodawca-Agencja. SOIT jest Partnerem Dialogu Branżowego odpowiedzialnym za kategorię incentive travel.

Uczestnicy konferencji PROCON-POLZAK 2017 będą mogli wziąć udział w wykładach z obszaru: zakupy bezpośrednie, zakupy pośrednie, procesy i narzędzia, jak kupować outsourcing, zakupy usług marketingowych oraz w stolikach tematycznych. Wiele ciekawych wystąpień dotyczyć będzie szeroko pojętych zakupów komunikacji marketingowej

Jeden z bloków tematycznych dotyczy Zakupów Usług Marketingowych. Patronem merytorycznym tego bloku jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Blok otworzy panel dyskusyjny: Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Przedstawiciele SAR wraz z Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki i Zakupów (PMSL) będą moderować panel dyskusyjny oraz ciekawe studia przypadków. Paneliści – osoby ze świata zakupów i agencji – przedstawią rezultaty swoich ponad rocznych wspólnych prac: „Rekomendowany przez oba środowiska optymalny proces zakupowy”.

Na przykładzie organizacji Ceremonii Otwarcia Igrzysk Sportów Nieolimpijskich The World Games 2017 uzyskamy odpowiedz na pytanie  „Niemożliwe nie istnieje – czego sektor prywatny może się nauczyć od sektora publicznego?

Tematyka zakupów marketingowych przewija się także w innych blokach. Pierwszego dnia, w ramach sesji Zakupy Indirect, Ireneusz Laskowski i Tomasz Przybylski z Altavii odpowiedzą na pytanie: „Dlaczego Agencja powinna mieć swój dział zakupów?”

Natomiast drugiego dnia będzie można wysłuchać bardzo ciekawego wystąpienia pracowników Danone Group. Agnieszka Thomas pracuje w Danone Group jako Head of Indirect Sourcing, a Tomasz Michalski jest Marketing Managerem w Żywiec Zdrój. W wystąpieniu „Zakupy, największy wróg marketingu?” wytłumaczą, co zrobić by współpraca była efektywna dla obu stron. Przedstawią największe „grzechy” marketera i rekomendowany model współpracy.

W bloku Zakupy Usług Profesjonalnych wysłuchamy wystąpienia „Jak kupować strategiczną wiedzę, a nie bezwartościowe liczby. Poradnik dla nabywców usług badawczych (badania marketingowe)”.

Udział w konferencji to nie tylko okazja do zdobywania wiedzy, lecz także do nawiązania ciekawych znajomości biznesowych, networkingu i poszerzenia swoich horyzontów. PROCON-POLAZAK to  największa konferencja zakupowa w Polsce – w ubiegłym roku udział w niej wzięło 360 osób. Organizatorami konferencji PROCON-POLZAK są Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) oraz firma OptiBuy specjalizująca się w doradztwie zakupowym.

Serdecznie zapraszamy. Szczegółowa agenda oraz inne informacje organizacyjne znajdziecie na stronie http://konferencja-proconpolzak.pl/

Powrót