24 maja odbędzie się konferencja POLZAK MARKETING 2017 organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów. SOIT jest Partnerem wydarzenia. Konferencja jest organizowana w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja i ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji. Wydarzenie ma charakter edukacyjny i skoncentrowane jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. W programie: case studies, prezentacje i prelekcje dotyczące efektywności we współpracy Klienta z Agencją.
W ramach poszczególnych modułów programu zostaną zaprezentowane miedzy innymi:
- – Wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawca-Agencja SAR-PSML,
- – Dobre praktyki w zakupach marketingowych- optymalny proces i efektywne narzędzia,
- – Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować?
- – Efektywność w komunikacji marketingowej– Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jak wyznaczać i weryfikować KPI w marketingu? Na podstawie Effie Awards i Effie Index (globalny wskaźnik efektywności marketingowej).
- – Efektywność w komunikacji PR. Czego oczekuje Klient, co de facto dostarcza Agencja PR? Jak transfer wiedzy dostawcy wspomaga proces zakupu produkcji TV? Zakupy Incentive Travel z 3 stron procesu zakupowego- z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel i Agentów Lotniczych (udział Agentów IATA i linii lotniczych)
Podczas konferencji odbędą się panele tematyczne dotyczące poszczególnych kategorii zakupowych.
W ramach panelu Zakupy Incentive Travel z 3 stron procesu zakupowego – z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel i Agentów Lotniczych, omówimy następujące zagadnienia:
- – ilość Agencji w przetargu a problem „double booking’u” w liniach lotniczych
- – sztuczny popyt a optymalizacja cen przelotów w zakupie Incentive Travel
- – czas związania ofertą w przetargu vs rezerwacje biletów i czas na potwierdzanie grup w liniach lotniczych
- – koszty depozytów w liniach lotniczych a rezerwacje miejsc bez pokrycia
- – kto, kiedy traci, kiedy zyskujemy wszyscy w zarządzaniu rezerwacją i zakupem biletów lotniczych dla grup?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych z branży komunikacji marketingowej i PR – ze strony reklamodawcy lub agencji, dyrektorów, menedżerów i specjalistów ds. zakupów i marketingu, także zespoły sprzedaży i działy PR, inicjujący proces zakupu usług marketingowych lub współdecydujący o nim.
Ceny biletów oraz dodatkowe informacje o konferencji znajdują się na stronie http://www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html
Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w 8 kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.
Dialog Branżowy obejmuje cykl spotkań edukacyjnych i strategicznych z udziałem 62 ekspertów. W spotkaniach otwartych Dialogu wzięło udział dotychczas 220 uczestników. Wszystkie materiały i narzędzia wypracowane przez ekspertów zostaną opublikowane na stronie internetowej Dialogu www.dobryprzetarg.com.pl