Przed nami piąta edycja konkursu branży eventowej MP Power Awards. W konkursie jurorzy wybierają najlepsze projekty, obiekty oraz w tym roku po raz pierwszy – produkt eventowy. Nagradzają także wyróżniające się osobowości branży oraz kreatywnych. Finał MP Power Awards, jednocześnie finałowy event Meetings Week Poland 2017 odbędzie się 24 marca w przestrzeni Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie.
SOIT po raz kolejny objął patronat branżowy na konkursem.
Celem MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów, wskazanie miejsc i produktów ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży.
Do udziału w MP Power Awards organizator – MeetingPlanner.pl zaprasza agencje eventowe, incentive travel, marketingowe, biura PCO, DMC, agencje specjalizujące się w organizacji aktywnego outdooru i team buildingu, firmy cateringowe i multimedialne specjalizujące się w obsłudze sektora eventowego, meeting plannerów i marketerów odpowiedzialnych za realizację projektów z zakresu branży eventowej w korporacjach, instytucjach i stowarzyszeniach.
Konkurs MP Power Awards tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power Produkt oraz MP Power 12. Konkursem towarzyszącym MP Power Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej.
W ramach MP Power Projekt zostaną poddane analizie i ocenie realizacje w następujących kategoriach głównych: event promocja marki BtoB i BtoC, event firmowy – celebracja, integracja i edukacja, event pozostałe formy, incentive travel BtoE i BtoB, program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel, kongres, targi oraz kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu i towarzyszących: CSR w branży eventowej, catering, oprawa wizualna.
W MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne i unikatowe – z największym eventowym potencjałem. W ramach MP Power Venue zostaną poddane analizie i ocenie obiekty w następujących kategoriach: event, kongres, multi, biznes i unique.
Elementem, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie, jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu. Nominowane projekty są prezentowane podczas Forum Obiektów (Meetings Week Poland).
MP Power Produkt to nowość w konkursie MP Power Awards. Do tej części konkursu można zgłaszać produkty, atrakcje, usługi, które mogą stać się częścią programu eventu i zdaniem zgłoszeniodawcy wpływać znacząco na jego uatrakcyjnienie.
Zgłoszenia projektów, obiektów i produktów można przesyłać do 10 lutego.
Konkurs towarzyszący MP Power Awards – Kreatywny Roku Branży Eventowej powstał z potrzeby wyróżnienia najlepszych kreatywnych, zwrócenia uwagi na kreację w branży eventowej oraz stworzenia profilu zawodowego kreatywnego w branży eventowej. Przebiega dwutorowo – skierowany jest do profesjonalistów oraz tych, którzy chcieliby wiązać z kreacją swoją karierę i zawodowy rozwój. Konkurs przeprowadzany jest w dwóch kategoriach.
Zgłoszenia do konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej można przesyłać do 15 lutego.
Rozstrzygnięcie MP Power Awards nastąpi podczas finałowej Gali MP Power Night, która odbędzie się 24 marca w przestrzeni Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie, Trybuna 2. Gala będzie także finałowym eventem Meetings Week Poland 2017.
Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się na stronie: www.mppowerawards.com
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl: www.meetingplanner.pl.