Stowarzyszenia SOIT i SITE Poland zapraszają na wydarzenie Incentive Travel Day, które odbędzie się 21 marca w warszawskim Centrum Konferencyjnym MsMermaid w ramach siódmej edycji Meetings Week Poland.
Organizatorzy Incentive Travel Day zaplanowali dzień pełen atrakcji i ciekawostek przydatnych każdemu organizatorowi wyjazdów incentive. Tegorocznym tematem przewodnim będą: social mediai nowe technologie w projektach incentive, wydarzenia sportowejako skuteczny element motywacyjny, oraz wyjazdy oparte o tematykę gastronomii i wina.
Po porannej kawie z niebanalnym widokiem na Wisłę przedstawiciele Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT) oraz Society For Incentive Travel Excellence (SITE Polska) opowiedzą o roli stowarzyszeń branżowych w rozwoju polskiego rynku wyjazdów zagranicznych.
Kolejne panele edukacyjne poprowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach:
SOCIAL MEDIA & NOWE TECHNOLOGIE
Liczne aplikacjewspierają nas w codziennych sprawunkach, zatem mogą także ułatwić organizację wydarzeń i wyjazdów zagranicznych – potencjał rozwiązań mobilnych i webowych jest ogromny! O nowych technologiach wykorzystywanych w wyjazdach incentive opowiedzą nam: partner Meetings Week Poland –Marek Lewczuk,reprezentujący firmęEvent&Travel AppsorazMateusz Koźbiał, Business Development DirectorwNU Horizons, a także pilot wyjazdów incentive z 20-letnim doświadczeniem w branży.
Do niedawna social mediabyły tylko zabawką w rękach osób prywatnych. Dziś mówi się, że jeśli nie ma Cię w social media, to nie istniejesz. Obecnie to narzędzie jest powszechnie wykorzystywane także przez przedsiębiorców. Paweł Stempniak, CEOWhitebits – agencji social media, podzieli się z uczestnikami przykładami, inspiracjami oraz poradami w zakresie strategii komunikacji, planowania wydatków na kampanie w mediach społecznościowych oraz wiedzą o wybranych narzędziach przydatnych organizatorom wyjazdów incentive.
Social media to kanał komunikacji, który spełni zamierzoną funkcję tylko z odpowiednią treścią, czyli contentem.Barbara Stawarz –właścicielka firmy Happy Contentoraz biura podróży Hola Cuba, autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” podzieli się swoim bogatym doświadczeniem, wskazując jakie treści warto zamieszczać w social media, by efektywnie wykorzystać te narzędzia. Na zakończenie tego bloku tematycznego odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i praktyków mediów społecznościowych. Wśród panelistów znaleźli się: Victor Borsuk, Paweł Stempniak, Barbara Stawarz i zaproszeni goście.
WYJAZDY INCENTIVE Z ELEMENTAMI SPORTOWYMI
Po przerwie kawowej organizatorzy powitają na scenie Victora Borsuka – znanego podróżnika, kitesurfera, siedmiokrotnego Mistrza Polski w kitesurfingu, współzałożyciela największych obozów wodnych w Polsce oraz właściciela agencji social mediowej SPORT4U-some– który prezentacją opartą na własnych doświadczeniachudowodni, jak cennym elementem motywacyjnym podczas wyjazdu incentive może być sport.
Organizatorzy, którzy podejmą się pozytywnego wzywania, jakim jest organizacja wyjazdu incentive z elementami sportowymi, zainteresuje także temat ubezpieczeń takich wyjazdów. Małgorzata Jakuta– Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych, AXA, opowie o dedykowanych produktach ubezpieczeniowych, dzięki którym każdy organizator wyjazdu sportowego i jego uczestnik odbędzie swoją podróż motywacyjną zabezpieczony przed niepożądanymi niespodziankami.
KULINARIA I WINO
Ostatni blok tematyczny rozbudzi w uczestnikach chęć zorganizowania wyjazdu z w oparciu o tematykę gastronomii i wina. Część „Kulinaria i wino” odbędzie się w formule prezentacji oraz rozmów z zaproszonymi gośćmi specjalnymi. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać potencjał kulinarny wybranej destynacji w realizacjach incentive i zgłębią filozofię wina – napoju bogów, który od czasów mitologicznych stanowi nieodłączny element dobrze zorganizowanej uroczystości.
Prezentację i panel poprowadzi Grażyna Woźniczka-Bogucka zPolka Travel, a wśród gości znajdą się:Carlos Echapresto – jeden z najbardziej wyróżnionych somellierów Hiszpanii, Isabel Martin Benitez – Radca ds. Turystyki z Ambasady Hiszpanii – czyli drugiego najstarszego winiarskiego kraju basenu Morza Śródziemnego, Carmen Mújico – odpowiedzialna za Dział Handlowy z RiojaForum (Pałac Kongresowy i Auditorium z La Rioja), Wojciech Giebuta – somellier, dziennikarz winiarski i przewodni enoturystyczny oraz Dariusz Ratuszniak – szef kuchni hotelu BoniFaCio SPA & Sport Resort i Maciej Glinkaz fundacji „Świętokrzyskie Winnice”.
Po części merytorycznej uczestnicy wydarzenia przekują teorię w praktykę za sprawą degustacji wyśmienitych win i przekąsek.
Partnerami Incentive Travel Day są: Partnerami Incentive Travel Day są: Biuro Radcy ds. Turystyki Ambasady Hiszpanii w Polsce i Region Rioja, Polskie Linie Lotnicze LOT, AXA Ubezpieczenia, Borsuk Camps, Kite Park, Whitebits, Hola Cuba, Terra Winnica Smaku, Wine-Serwis, BoniFaCio SPA & Sport Resort, Kuźnia Zdjęć.
Warunki udziału:
Członek jednego ze stowarzyszeń MPI, SBE, SKKP, SOIT, SITE – wstęp płatny 145 zł netto
Pozostali uczestnicy – wstęp płatny 290 zł netto
Pełny program wydarzenia dostępny na stronie: https://www.meetingsweek.pl/program#soit_site
Rejestracja na wydarzenie: https://meetingsweek.pl/rejestracja