Studiowała marketing na Uniwersytecie Warszawskim oraz we francuskiej IÉSEG School of Management. Od zawsze pasjonowały ją podróże, a fascynacja incentive travel narodziła się podczas pisania pracy magisterskiej nt. “Programów incentive travel i ich roli w organizacjach”.
Po studiach rozpoczęła pracę w marketingu i trade marketingu globalnej marki z sektora FMCG. Zdobyte doświadczenie pozwoliło jej lepiej zrozumieć skuteczność narzędzi motywacyjnych w kanałach dystrybucji oraz w relacjach B2B.
W 2007 roku na dobre zaangażowała się w branżę MICE, kontynuując karierę zawodową w wiodących na rynku polskim agencjach Incentive travel. Następnie jako współzałożycielka i CEO od pięciu lat konsekwentnie rozwija strategię Motivoscope we wspieraniu firm i organizacji w efektywnym zastosowaniu incentive travel w programach lojalnościowych i konkursach sprzedażowych. Każdego roku wraz z zespołem organizuje kilkadziesiąt projektów w kraju i za granicą.
Prywatnie pasjonatka fotografii i wysokogórskich eskapad. Stanęła na szczycie Kilimanjaro i Mont Blanc, rozpoczynając tym samym realizację planu zdobycia Korony Ziemi.