MP Power Awards to konkurs efektywności, kreacji, sposobu realizacji i innowacyjności zrealizowanych projektów w branży eventowej. Powstał z potrzeby pokazania wartości i efektywności narzędzi z zakresu szeroko pojętego event marketingu. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży.
Niemal 1/3 z nominowanych projektów to realizacje naszych Członków.
Prezentujemy tegorocznych nagrodzonych:
Kategoria: Incentive/ Incentive Travel
InDreams za projekt Piraci z Seszeli (klient: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie)
Kategoria: Incentive/ Program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel
InDreams za projekt Liga Mistrzów ING (klient: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie)
Kategoria: Incentive/ Zintegrowana kampania incentive marketing
Africa Line za projekt Netia Safari Live. Plemię Netii na tropie wartości. (klient: Netia SA)
Kategorie towarzyszące: CSR w branży eventowej
Africa Line za projekt Misja Kilimanjaro – CSR podczas wyjazdu i treningów (klient: Orange, Samsung)
Pracownia Przygód za projekt Z sercem do Laosu z HP GO! ( klient: Hewlett Packard)
Kategoria: Event/ Event firmowy
Live Marketing Concept – ICP Group SA za project Spotkania regionalne sieci Bosch Service i AutoCrew (klient: Robert Bosch)
Podczas plebiscytu MP Power 12 zostały wyróżnione osobistości z branży eventowej, które mają duży wpływ na kształt i rozwój rynku a wśród nich Agnieszka Kopińska vice president Africa Line Adventure Club.
Przepełnieni dumą i radością gratulujemy wszystkim zwycięzcom i życzymy kolejnych sukcesów!