Aktualności

MP Power Awards – szósta edycja konkursu branży eventowej

MeetingPlanner.pl zaprasza do udziału w szóstej edycji konkursu branży eventowej MP Power Awards. W konkursie jurorzy wybierają najlepsze projekty, obiekty oraz produkt eventowy. Nagradzają także wyróżniające się osobowości branży oraz kreatywnych. Finał MP Power Awards to jednocześnie finałowy event Meetings Week Poland 2018. SOIT jest partnerem branżowym konkursu.

Celem MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży.
Do udziału w MP Power Awards organizator – MeetingPlanner.pl zaprasza agencje eventowe, incentive travel, marketingowe, biura PCO, DMC, agencje specjalizujące się w organizacji aktywnego outdooru i team buildingu, firmy cateringowe i multimedialne specjalizujące się w obsłudze sektora eventowego, meeting plannerów i marketerów odpowiedzialnych za realizację projektów z zakresu branży eventowej w korporacjach, instytucjach i stowarzyszeniach.
Konkurs MP Power Awards tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power Produkt oraz MP Power 12. Konkursem towarzyszącym MP Power Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej.

Jak dokonać zgłoszenia do MP Power Awards >>>

W ramach MP Power Projekt zostaną poddane analizie i ocenie realizacje w następujących kategoriach głównych: event promocja marki BtoB i BtoC, event firmowy – celebracja, integracja i edukacja, event pozostałe formy, incentive travel BtoE i BtoB, program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel, kongres, targi oraz kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu i towarzyszących: CSR w branży eventowej, catering, oprawa wizualna.

W MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne i unikatowe – z największym eventowym potencjałem. W ramach MP Power Venue zostaną poddane analizie i ocenie obiekty w następujących kategoriach: event, kongres, multi, biznes i unique.

Elementem, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie, jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu. Nominowane projekty są prezentowane podczas Forum Obiektów (Meetings Week Poland).

MP Power Produkt – do tej części konkursu można zgłaszać produkty, atrakcje, usługi, które mogą stać się częścią programu eventu i zdaniem zgłoszeniodawcy wpływać znacząco na jego uatrakcyjnienie.

Konkurs towarzyszący MP Power Awards – Kreatywny Roku Branży Eventowej powstał z potrzeby wyróżnienia najlepszych kreatywnych, zwrócenia uwagi na kreację w branży eventowej oraz stworzenia profilu zawodowego kreatywnego w branży eventowej. Przebiega dwutorowo – skierowany jest do profesjonalistów oraz tych, którzy chcieliby wiązać z kreacją swoją karierę i zawodowy rozwój. Konkurs przeprowadzany jest w dwóch kategoriach – Kreatywny Roku Branży Eventowej i Młody Kreatywny Branży Eventowej.

 

Rozstrzygnięcie MP Power Awards nastąpi podczas finałowej Gali MP Power Night. Gala będzie także finałowym eventem Meetings Week Poland 2018.

Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się na stronie: www.mppowerawards.com

Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl: www.meetingplanner.pl.

Powrót