Ostatnie miesiące przyniosły istotne aktualizacje w działaniu warszawskiej agencji POWER sp. z o.o., członka SOIT. Objęły one przekształcenia wewnętrzne, jak i adaptacje w ofercie agencji wprowadzone na skutek pandemii COVID-19.
Przekształcenia w agencji Power Sp. z o.o.:
- W wyniku umowy kupna Olga Krzemińska-Zasadzka nabyła 50% udziałów w firmie Power Sp. z o.o. /w tej chwili posiada 97% udziałów/ i niezmiennie pełni rolę Prezesa Spółki /od 2017 roku/
- Stanowisko Managing Director objęła Magdalena Jendyk, wieloletni pracownik Spółki.
- Agencja dziękuje za współpracę Piotrowi Zasadzkiemu, jej wieloletniemu partnerowi.
- Wszelkie umowy nie wymagają zmian i aneksów. Dane firmy i dane kontaktowe firmy pozostają te same.
Adaptacje wprowadzone w następstwie COVID-19:
- W następstwie pandemii agencja rozszerzyła działalność o obszar eventów online (szkolenia, koncerty, live cooking, gry scenariuszowe i wiele innych)
- Agencja wdrożyła nową platformę internetową poświęconą działaniom digital: agencjapower.pl oraz https://demo.platforma.agencjapower.pl/
- Od momentu złagodzenia obostrzeń, wszyscy pracownicy pracują nad ofertami i realizacjami z tą samą starannością, zachowując ten sam, wysoki poziom usług i dbając o bezpieczeństwo sanitarne Klientów.
Mimo zmian, jakich w ostatnim czasie doświadczyliśmy wszyscy, jaki i wewnętrznych przekształceń w naszej firmie, pragniemy zapewnić Państwa, że jest z nami ten sam POWER – mówi Olga Krzemińska-Zasadzka, Prezes agencji. – Od momentu złagodzenia obostrzeń, wszyscy pracownicy pracują nad ofertami i realizacjami dla Klientów zachowując ten sam, wysoki poziom usług i dbając o bezpieczeństwo sanitarne – dodaje.
A my życzymy agencji Power kolejnych sukcesów.
Źrodło: Materiały prasowe