Aktualności

Best Practice Day podczas Meetings Week Poland – 21 marca 2018

Po raz szósty stowarzyszenia i podmioty działające na rzecz rozwoju polskiego rynku MICE organizują Meetings Week Poland. Wydarzenie, pod hasłem  „siła networkingu”, odbędzie się w dniach 19 – 23 marca w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie.
Wśród celów Meetings Week Poland są: zademonstrowanie skali branży spotkań w Polsce, jej znaczenia dla gospodarki oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska, wytyczanie kierunków rozwoju i promocji turystyki biznesowej, doskonalenie kadr i wspieranie edukacji pozaformalnej w branży, wymiana opinii i prezentacja dobrych praktyk, istotnych dla przyszłości profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów.

STRONA WYDARZENIA >>>

 

SOIT i SITE Poland są gospodarzami konferencji Best Practice Day w dniu 21 marca 2018. 
 

W programie:

 

Niezbędna wiedza dla profesjonalnych organizatorów i klientów imprez turystycznych!
Wysokie standardy prowadzenia projektów incentive travel, etyka w biznesie, regulacja rynku związana z nową ustawą o imprezach turystycznych, dobre praktyki we współpracy agencji i działów zakupów oraz bezpieczeństwo wyjazdów i klientów.
 
O czym będziemy dyskutować?
    Jakie zmiany i konsekwencje dla organizatorów wprowadza nowa ustawa o imprezach turystycznych?
  • Jakie sankcje grożą firmom za działania niezgodne z Ustawą?
  • Na czym polega zabezpieczenie w postaci gwarancji ubezpieczeniowej (I filar) oraz Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (II filar)?
  • Na co klient powinien zwracać uwagę dokonując wyboru agencji?
  • Jak efektywnie współpracować na linii klient-agencja?
  • Jak przeprowadzić przetarg, aby uzyskać wartościowe, rzetelne i kreatywne oferty?
  • Jak przygotować się na różne zagrożenia i na nie reagować np. zamachy terrorystyczne, napady, drobne kradzieże, różnice kulturowe, choroby, szczepienia.

 

Kogo zapraszamy?
 
Właścicieli i przedstawicieli agencji incentive travel oraz eventowych, przedstawicieli działów zakupów oraz pilotów i dostawców usług dla organizatorów imprez turystycznych.

 

Agenda godzinowa:
  9:30 – 10:00 Rejestracja, poranna kawa i networking
10:00 – 11:20 Obowiązki organizatorów imprez turystycznych (prezentacja ekspercka oraz panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli Urzędu Marszałkowskiego, TUiR AXA oraz praktyków z branży incentive travel)
11:20 – 11.40 Przerwa kawowa i networking
11:40 – 13:00 Dialog branżowy – Dobry Przetarg. Jak efektywnie współpracować na linii agencja – działy zakupów? Rekomendowany model przetargowy w kategorii incentive travel. (prezentacja ekspercka oraz panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli agencji i procurementu)
13:00 – 14:00 Lunch i networking
14:00 – 14:30 Usługi dla organizatorów imprez turystycznych (prezentacje partnerskie)
14:30 – 16:00 Bezpieczeństwo wyjazdów (prezentacje eksperckie – Łukasz Szozda (Outlander) oraz Radosław Szafranowicz-Małozięć (Kadry Turystyki) – wprowadzą uczestników konferencji zarówno w ogólny zarys tematyki zagrożeń podczas wyjazdów zagranicznych, jak i w kwestie związane z praktycznym przygotowaniem i właściwym reagowaniem na możliwe zagrożenia).
16:00 – 16:30 Podsumowanie konferencji

 

Warunki udziału:

 

  • Uczestnik standardowy – 290 zł
  • Członek jednego ze stowarzyszeń MPI, SBE, SKKP, SOIT, SITE – 145 zł
  • MWP Pass – wstęp na wszystkie wydarzenia – 435 zł
  •  

    Powrót