Po raz szósty stowarzyszenia i podmioty działające na rzecz rozwoju polskiego rynku MICE organizują Meetings Week Poland. Wydarzenie, pod hasłem „siła networkingu”, odbędzie się w dniach 19 – 23 marca w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie.
Wśród celów Meetings Week Poland są: zademonstrowanie skali branży spotkań w Polsce, jej znaczenia dla gospodarki oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska, wytyczanie kierunków rozwoju i promocji turystyki biznesowej, doskonalenie kadr i wspieranie edukacji pozaformalnej w branży, wymiana opinii i prezentacja dobrych praktyk, istotnych dla przyszłości profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów.
SOIT i SITE Poland są gospodarzami konferencji Best Practice Day w dniu 21 marca 2018.
Uczestnik standardowy – 290 zł
Członek jednego ze stowarzyszeń MPI, SBE, SKKP, SOIT, SITE – 145 zł
MWP Pass – wstęp na wszystkie wydarzenia – 435 zł
W programie:
Niezbędna wiedza dla profesjonalnych organizatorów i klientów imprez turystycznych!
Wysokie standardy prowadzenia projektów incentive travel, etyka w biznesie, regulacja rynku związana z nową ustawą o imprezach turystycznych, dobre praktyki we współpracy agencji i działów zakupów oraz bezpieczeństwo wyjazdów i klientów.
O czym będziemy dyskutować?
Wysokie standardy prowadzenia projektów incentive travel, etyka w biznesie, regulacja rynku związana z nową ustawą o imprezach turystycznych, dobre praktyki we współpracy agencji i działów zakupów oraz bezpieczeństwo wyjazdów i klientów.
O czym będziemy dyskutować?
-
Jakie zmiany i konsekwencje dla organizatorów wprowadza nowa ustawa o imprezach turystycznych?
- Jakie sankcje grożą firmom za działania niezgodne z Ustawą?
- Na czym polega zabezpieczenie w postaci gwarancji ubezpieczeniowej (I filar) oraz Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (II filar)?
- Na co klient powinien zwracać uwagę dokonując wyboru agencji?
- Jak efektywnie współpracować na linii klient-agencja?
- Jak przeprowadzić przetarg, aby uzyskać wartościowe, rzetelne i kreatywne oferty?
- Jak przygotować się na różne zagrożenia i na nie reagować np. zamachy terrorystyczne, napady, drobne kradzieże, różnice kulturowe, choroby, szczepienia.
Kogo zapraszamy?
Właścicieli i przedstawicieli agencji incentive travel oraz eventowych, przedstawicieli działów zakupów oraz pilotów i dostawców usług dla organizatorów imprez turystycznych.
Właścicieli i przedstawicieli agencji incentive travel oraz eventowych, przedstawicieli działów zakupów oraz pilotów i dostawców usług dla organizatorów imprez turystycznych.
Agenda godzinowa:
9:30 – 10:00 Rejestracja, poranna kawa i networking
10:00 – 11:20 Obowiązki organizatorów imprez turystycznych (prezentacja ekspercka oraz panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli Urzędu Marszałkowskiego, TUiR AXA oraz praktyków z branży incentive travel)
11:20 – 11.40 Przerwa kawowa i networking
11:40 – 13:00 Dialog branżowy – Dobry Przetarg. Jak efektywnie współpracować na linii agencja – działy zakupów? Rekomendowany model przetargowy w kategorii incentive travel. (prezentacja ekspercka oraz panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli agencji i procurementu)
13:00 – 14:00 Lunch i networking
14:00 – 14:30 Usługi dla organizatorów imprez turystycznych (prezentacje partnerskie)
14:30 – 16:00 Bezpieczeństwo wyjazdów (prezentacje eksperckie – Łukasz Szozda (Outlander) oraz Radosław Szafranowicz-Małozięć (Kadry Turystyki) – wprowadzą uczestników konferencji zarówno w ogólny zarys tematyki zagrożeń podczas wyjazdów zagranicznych, jak i w kwestie związane z praktycznym przygotowaniem i właściwym reagowaniem na możliwe zagrożenia).
16:00 – 16:30 Podsumowanie konferencji
Warunki udziału: