Jesień w *Bespoke zdecydowanie nie przyniosła spadku temperatury. Agencja postawiła mocno na rozwój i podjęła kluczowe decyzje personalne. Do zespołu dołączyła Dominika Beliniak, obejmując stanowisko Dyrektora Zarządzającego (Managing Director) spółki.
„Rozmawialiśmy wiele godzin. Okazało się, że darzymy się wzajemnym uznaniem. Podzielamy wspólne wartości w biznesie i zarządzaniu. Już pierwsze tygodnie współpracy pokazały nam, że powitanie Dominiki na pokładzie było najlepszym możliwym krokiem na drodze rozwoju *Bespoke” – mówi Konrad Wielgórski, CEO.
Dominika Beliniak ukończyła studia magisterskie na wydziale Italianistyki i choć Italia zajmuje szczególne miejsce w jej życiu, zdecydowała się na dalszą edukację w kierunkach menadżerskich. Najpierw były studia podyplomowe z obszaru controllingu zarządczego przy SGH w Warszawie, a następnie program Executive MBA przy Akademii Leona Koźmińskiego.
Przez ponad 15 lat zdobywała doświadczenie zarządzając różnymi obszarami, m.in. administracją, zakupami, HR, client service, operacjami na stanowisku COO, czy budując wartość organizacji w obszarze komunikacji marketingowej. Obsługiwała największe polskie i międzynarodowe firmy, zarówno w kraju, jak i za granicą. W swoim bogatym portfolio ma zarządzanie kreacją i produkcją wydarzeń o najwyższej randze.
Pomimo intensywnego życia zawodowego znajduje czas dla przyjaciół i rodziny, a także na realizację swoich pasji, często na rowerowym szlaku.
Spółka *Bespoke nieustannie rozwija swoje kompetencje. Jednym ze strategicznych kroków, podjętych w ostatnim czasie, było utworzenie Studia Creative wspomagającego produkcję, a także świadczącego niezależne usługi. Podążając za potrzebami rynku *Bespoke stawia mocno na marketing Human-to-Human, łączący potęgę kreacji oraz nowych technologii i jednym z zadań Dominiki Beliniak będzie kierowanie rozwojem tej strategii.
„Do podjęcia stałej współpracy przekonała mnie energia i lojalność ludzi wobec *Bespoke. Poza wysokimi kompetencjami zespołu i kilkunastoletnim doświadczeniem wiodących managerów, czuć tu w powietrzu pozytywną energię. Przekłada się to na jakość usług i zaangażowanie. W okresie pandemii zachowano całą kadrę – nasi klienci to docenili i zlecili w ostatnich miesiącach szereg ciekawych projektów. Moim celem jest wzmocnienie pozycji *Bespoke w segmencie MICE, jak i wejście w zupełnie nowe obszary działalności. Będzie się działo. 😊 ” – mówi Dominika Beliniak
Źródło: Materiały prasowe *Bespoke