Wystartowała Akcja pod tytułem Bezpieczna Turystyka. Została on zainicjowana przez turystyczne organizacje branżowe w tym: Polską Radę Turystyki, Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń #TUgether, której członkiem jest SOIT i Oddział Turystyki Przyjazdowej PIT.
Badania prowadzone na świecie, w tym przez niemiecki Instytut Kocha, potwierdzają, że turystyka praktycznie nie przyczynia się do rozprzestrzeniania się COVID-19, właśnie dzięki temu, że personel obsługujący klientów jest w znacznym stopniu zaszczepiony.
Podróżowanie w odpowiednim rygorze sanitarnym może być bezpieczne zarówno dla klientów, jak i pracowników sektora. Biura biorące udział w akcji spełniają najwyższe standardy sanitarne oraz dodatkowo cały ich personel jest zaszczepiony co zwiększa bezpieczeństwo klientów. Biura te mają odpowiednią wiedzę na temat bezpiecznego podróżowania i wymagań sanitarnych jakie należy spełnić przy podróżowaniu.
Celem akcji jest pokazanie, że turystyka jest bezpieczna, a osoby pracujące w branży turystycznej dbają o bezpieczeństwo podróżujących.
Materiały promujące akcję są do bezpłatnego wykorzystania przez wszystkich, którzy chcą w niej uczestniczyć i promować Bezpieczną Turystykę.
DO POBRANIA NA STRONIE: https://bezpiecznaturystyka.pl
– Branża MICE – organizatorzy koncertów, podróży motywacyjnych, konferencji, targów – jest najbardziej dotknięta kryzysem wywołanym przez pandemię, a szczepienia to klucz do naszego wyjścia z kryzysu – podkreśla wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel Łukasz Adamowicz na łamach turystyka.rp.pl. – Dlatego w naszej branży zdecydowana większość pracowników, szczególnie tych, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami jest zaszczepiona. To dla nas naturalne, że chcemy z tym komunikatem dotrzeć do klientów, którzy chcą się czuć bezpiecznie. Będziemy umieszczać grafikę akcji „Bezpieczna turystyka” na naszych stronach internetowych, na profilach na Facebooku, w recepcjach firm i recepcjach wydarzeń.