Członkowie SOIT oraz grono zaproszonych gości już po raz czwarty świętowali Columbus Day. Gala odbyła się 24 listopada 2015 w Sound Garden Hotel Airport w Warszawie.
Columbus Day to święto obchodzone w wielu krajach, upamiętniające odkrycie Ameryki przez Kolumba. Krzysztof Kolumb był wizjonerem i podróżnikiem, który dokonał przełomowych odkryć i zmienił oblicze ówczesnego świata. Stał się symbolem dla tych, którzy mają odwagę ruszyć w nieznane. Columbus Day to święto nieograniczonych możliwości jakie stwarza podróżowanie. Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel wprowadziło tradycję obchodzenia Columbus Day do Polski. „Nasz pomysł był bardzo prosty – poprzez postać tego wielkiego podróżnika przypomnieć, że podróże, za którymi stoją niestandardowe pomysły mogą przynieść wspaniałe efekty. Bo to przecież istota podróży motywacyjnych” – tłumaczy Cezary Wilemajtys, wiceprezes SOIT.
Już po raz drugi organizatorzy Columbus Day włączyli do obchodów święta elementy CSR. W trakcie uroczystej gali została przeprowadzona aukcja charytatywna pamiątek podróżniczych przekazanych przez członków Stowarzyszenia.„To świetna inicjatywna. Bardzo się cieszymy, że pomysł na organizację aukcji charytatywnej po raz kolejny spotkał się z takim entuzjazmem i zaangażowaniem, zarówno członków SOIT, jak i naszych Partnerów. Firmy zrzeszone w SOIT często łączą wyjazdy incentive z realizacją działań CSR. Wiemy, że działania na rzecz potrzebujących motywują, integrują i budują relacje. Nasza aukcja jest na to świetnym przykładem” – dodaje Krzysztof Michniewicz, prezes SOIT.
Licytację energicznie przeprowadził Leszek Babicz z Rival Group – firmy członkowskiej SOIT. Uczestnicy Gali zlicytowali m.in zestaw czapek z Kazachstanu, serwis do parzenia chińskiej herbaty, rzeźby z Senegalu czy Zimbabwe oraz bagnet. Fani sportu walczyli o statuetkę golfisty z hiszpańskiego pola golfowego La Cala wraz z lekcją golfa, strój klubowy Realu Madryt z autografem Jerzego Dudka, koszulkę z autografem Wojciecha Szczęsnego i szalik kibica z finału Euro 2012. Wśród licytowanych przedmiotów znalazły się także oryginalne książki z autografami autorów.
Do aukcji charytatywnej włączyli sią także Partnerzy Columbus Day. Sześciodniowy pobyt w Meksyku ufundowało Mexico Tourism Board, dwudniowy pobyt w Regionie Jeziora Genewskiego w Szwajcarii przekazało na licytację Office du Tourisme du Canton de Vaud, linie lotnicze Qatar Airways zasponsorowały bilet lotniczy do dowolnej destynacji na świecie, hotel BoniFaCio ufundował zimową regenerację w SPA.
Dochód z licytacji 12 650 zł został przekazany na rzecz Fundacji Św. Jana Jerozolimskiego, która prowadzi dwa dzienne domy dla dzieci i młodzieży. „Fundusze zostaną przeznaczone na zorganizowanie Świąt Bożego Narodzenia dla naszej gromadki 34 podopiecznych dzieci, a także przeprowadzenie dla nich rocznych warsztatów podróżniczo- artystycznych, dzięki którym będą mogły poznać i doświadczyć bogactwa oraz odmienności różnych kultur. Jesteśmy przekonani, że spotkanie z różnorodnością otworzy ich i będzie inspirowało w poszukiwaniu własnej drogi życiowej.” – mówi Magdalena Kryńska Prezes Fundacji Św. Jana Jerozolimskiego. „Jeszcze raz dziękujemy wszystkim Partnerom i osobom zaangażowanym w realizację aukcji. Po raz kolejny zebrane przez nas środki zostaną przekazane na wspaniały cel.” – dodaje Krzysztof Michniewicz Prezes SOIT.
W przyszłym roku kolejna, jubileuszowa odsłona Columbus Day, podczas której z pewnością nie zabraknie kolejnej aukcji charytatywnej.
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii na Facebooku >>>