Wydarzenie Incentive Day składa się z dwóch części:
Konferencji merytorycznej kierowanej przede wszystkim do Klientów branży Incentive Travel.
W tej części stawiamy na edukację, prezentację wyników agencji członkowskich SOIT w minionym roku kalendarzowym, zebranych w innowacyjnym badaniu Barometr SOIT, dyskusjach na temat bieżącej sytuacji na rynku wyjazdów motywacyjnych. Wsłuchani w głosy i potrzeby naszych klientów, przygotowujemy nowe rozwiązania i planujemy działania strategiczne dla polepszenia współpracy, transparentności i spójności zasad stosowanych przez zrzeszone agencje. Będziemy także omawiać zarówno nowe regulacje prawne jak i zjawiska dynamicznie pojawiające się na polskim i światowym rynku usług turystycznych.
Druga część wydarzenia to uroczysta Gala Incentive Day połączona z wręczeniem nagród przyznanych przez SOIT za wkład w rozwój turystyki motywacyjnej, uroczystą kolacją oraz częścią integracyjno-networkingową oraz aukcją charytatywną.
W czasie Gali Incentive Day nie zabraknie także aukcji charytatywnej pamiątek podróżniczych, które zostały przywiezione przez członków SOIT z różnych zakątków świata. Są to m.in. rzeźby, unikalne figurki, obrazy, porcelana, oryginalne limitowane edycje alkoholi czy koszulki z autografami znanych sportowców.
W czasie aukcji przeprowadzonej 21 czerwca 2023 roku udało się uzyskać dochód w kwocie 52 100 zł, a łącznie ze wszystkimi aukcjami przeprowadzonymi w latach 2014-2019 w czasie Święta Columbus Day udało się uzyskać kwotę 232 100 zł. Dochód z aukcji został przekazany na realizację celów statutowych Fundacji Św. Jana Jerozolimskiego oraz Fundacji Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”.
Incentive Day jest nowym, rozbudowanym wydarzeniem, które korzeniami sięga do organizowanego przez SOIT w latach 2011-2019 Święta Columbus Day.
Columbus Day było nawiązaniem do hucznie obchodzonego w wielu krajach święta upamiętniającego odkrycia Krzysztofa Kolumba w roku 1492, które nieodwracalnie zmieniło obraz ówczesnego świata. To święto przez wiele lat było symbolem wszystkich, którzy ruszają w nieznane, przekraczają nowe granice.
Pandemia, którą przeżyliśmy w latach 2020-2021 była kolejnym wydarzeniem w historii Świata, która radykalnie zmieniła sytuację w turystyce, zamknęła ludziom drogę do podróżowania, odkrywania i na długi czas postawiła granice nie do przekroczenia.
Wychodzenie z pandemii zabrało poturbowanej branży turystycznej sporo czasu, ale mimo trudów i niepewnej sytuacji geopolitycznej incentive travel dzielnie stawia czoła wyzwaniom i nadal oferuje swoim klientom niezbędne usługi na najwyższym poziomie.
Od 2014 roku nieodłącznym elementem organizowanego przez SOIT Columbus Day stała się aukcja charytatywna pamiątek podróżniczych przywiezionych przez członków SOIT z różnych zakątków świata. Dochód z aukcji prowadzonych w latach 2014-2019 wyniósł około 188.000 zł i został przekazany na realizację celów statutowych Fundacji Św. Jana Jerozolimskiego oraz Fundacji Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”.
Publikacja pokonferencyjna – „Dobre Praktyki i Innowacje w Turystyce Incentive Travel”
>>> POBIERZ
Relacja filmowa z wydarzenia: >>> OBEJRZYJ
Incentive day w mediach:>>> ZOBACZ
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie: