Zarząd

Skład Zarządu SOIT w kadencji 2020-2021

Olga Krzemińska – Zasadzka
Prezes Zarządu

Olga Krzemińska-Zasadzka, managing director Agencji eventowej Power, PowerSport i DMC Poland, członek – założyciel Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, a także Society for Incentive Travel Excellence. W zeszłym roku członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards.

Łączy w sobie ciekawość podróżnika oraz odwagę, pasję i wytrwałość sportowca, dzięki czemu doskonale odnajduje się w jednej z najbardziej stresujących branż na świecie. Od 1997 organizuje wyjazdy oraz zarządza stworzoną przez siebie agencją POWER /EVENT, INCENTIVE, CONFERENCE, SPORT/ zdobywając z roku na rok coraz większy udział w polskim rynku. Wierzy, że ciężką pracą można przenosić góry. Pomimo wielu trudów, nieprzespanych nocy i wymagających Klientów nie zamieniłaby swojej pracy na żadną inną. Pasjonatka podróży i sportu w każdym wydaniu – począwszy od nart, snowboardu, rowerów i kite’ów, na nurkowaniu i squash-u kończąc (była wicemistrzynią Polski w squash-u). Gromadzi inspirujące i motywujące cytaty, by zawsze mieć ten potrzebny pod ręką. „Belive the Power and Beatuty od YOUR dreams” – to jej ostatnio ulubiony.

Łukasz Adamowicz
Wiceprezes zarządu

Wiceprezes Grupy BFC. Studiował w Instytucie Stosunków Międzynarodowych oraz Wydziale Zarządzania UW. Ukończył ścieżkę specjalizacyjną „Negocjacje mediacje i prowadzenie szkoleń” w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych.
Od 1995 w Grupie BFC. W ramach Grupy BFC odpowiada za rozwój pionu klienta korporacyjnego. Tworzył ski meetingi, programy outdorowe, projekty incentive , eventy oraz ofertę korporacyjną Hotelu Bonifacio. Po pierwsze organizator.
Snowboardzista, często poza wyratrakowanymi trasami.
Divemaster poszukiwacz podwodnego życia. Wielbiciel Włoch, Slow Foodu i kieliszka dobrego wina.

Krzysztof Pobożniak
Wiceprezes zarządu

Prezes, założyciel i właściciel Haxel Events & Incentive. Wieloletni członek zarządu SOIT (2012-2017). Absolwent Handlu Zagranicznego Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Uniwersytetu UFCIA w Antwerpii.

Z jasną wizją dokąd zmierza branża MICE i pełnym zrozumieniem wyzwań współczesnego biznesu Krzysztof dba, aby Haxel spełniał wysokie standardy wyjątkowo wymagających klientów m.in. z sektora ubezpieczeń, automoto, finansów, bankowości i FMCG.

Działająca od 1991 roku firma Haxel specjalizuje się w organizowaniu eventów, konferencji i wyjazdów motywacyjnych na całym świecie. Do tej pory zrealizowała wyjazdy do 120 krajów, a największa grupa wyjazdowa liczyła ponad 870 osób.

Agnieszka Słowik
Członek Zarządu

Prezes agencji Flower Travel. Przygodę z turystyką rozpoczęła w 1997 roku, kiedy ówczesny pracodawca, pierwszego dnia zlecił jej organizację wyjazdu do Meksyku dla 30 osób. Rzucona na głęboką wodę sprostała oczekiwaniom przełożonego i klientów, a nowe doświadczenie przerodziło się w jej życiową pasję. Od tej pory nieustannie podróżuje po świecie poszerzając swoje kompetencje, które następnie wykorzystuje przy tworzeniu oferty biura.

Specjalizacją Agnieszki są niestandardowe i nietuzinkowe wyjazdy, takie jak podróże dookoła świata, które potrafi zaplanować zarówno na 60 jak i 8 dni. Wystarczy tylko słowo, a zorganizuje przeloty MIGiem w rosyjskiej bazie wojskowej. Każdy wyjazd jest dla niej inspiracją do tworzenia nowych propozycji dla swoich klientów.

Ukochane miejsca to Sankt Petersburg i Toskania. Uwielbia spacery po Warszawie (jest licencjonowanym przewodnikiem). W wolnych chwilach oddaje się ulubionej lekturze i grze w golfa. Ukończyła Dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Była nominowana na Osobowość Roku branży MICE w 2012.

Anna Zowczak
Członek zarządu

Studiowała marketing na Uniwersytecie Warszawskim oraz we francuskiej IÉSEG School of Management. Od zawsze pasjonowały ją podróże, a fascynacja incentive travel narodziła się podczas pisania pracy magisterskiej nt. “Programów incentive travel i ich roli w organizacjach”.

Po studiach rozpoczęła pracę w marketingu i trade marketingu globalnej marki z sektora FMCG. Zdobyte doświadczenie pozwoliło jej lepiej zrozumieć skuteczność narzędzi motywacyjnych w kanałach dystrybucji oraz w relacjach B2B.

W 2007 roku na dobre zaangażowała się w branżę MICE, kontynuując karierę zawodową w wiodących na rynku polskim agencjach Incentive travel. Następnie jako współzałożycielka i CEO od pięciu lat konsekwentnie rozwija strategię Motivoscope we wspieraniu firm i organizacji w efektywnym zastosowaniu incentive travel w programach lojalnościowych i konkursach sprzedażowych. Każdego roku wraz z zespołem organizuje kilkadziesiąt projektów w kraju i za granicą.

Prywatnie pasjonatka fotografii i wysokogórskich eskapad. Stanęła na szczycie Kilimanjaro i Mont Blanc, rozpoczynając tym samym realizację planu zdobycia Korony Ziemi.

Daria Rzadkiewicz
Sekretarz Stowarzyszenia

Odpowiada za bieżącą koordynację działalności SOIT, organizację eventów, rozwój Stowarzyszenia i budowanie wizerunku. Wspiera Zarząd w realizacji działań strategicznych.
Daria Rzadkiewicz jest doświadczonym menedżerem projektów i certyfikowanym trenerem biznesu. Przez blisko 15 lat zarządzała projektami szkoleniowymi i doradczymi z obszaru marketingu. W swojej karierze zawodowej realizowała szkolenia otwarte i zamknięte, programy rozwojowe dla korporacji, wyjazdy integracyjne oraz konferencje branżowe. Łączyła także zarządzanie projektami z pracą jako trener kompetencji „miękkich”.
Wcześniej pracowała m.in. dla Infinity Group, Wydawnictwa Marketing w Praktyce oraz DGA S.A. Prowadziła także zajęcia dla studentów w ramach projektu Kadry dla Gospodarki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku politologia. Ukończyła również studia podyplomowe z komunikacji i promocji w biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz studia podyplomowe Psychologia Społeczna w Zarządzaniu Rozwojem Zawodowym w SWPS w Warszawie.