Joanna Jabłońska

Członkowie SOIT

Joanna Jabłońska

Managing Director

Założycielka, współwłaścicielka, a także Dyrektor Zarządzający w Activezone Sp. z o.o sp. k. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu znakomicie zna rynek podróży incentive, co daje jej możliwości realizacji niepowtarzalnych programów i wprowadzania kreatywnych pomysłów. W swoim “portfolio” ma liczne projekty zarówno dla dużych grup, połączone na przykład z czarterem samolotów na wyłączność dla Klienta, jak i dla mniejszych, kameralnych i ekskluzywnych grup VIP o wysokich wymaganiach i standardach.

Doświadczenie zdobywała na stanowisku dyrektora zarządzającego jednego z największych klubów sportowych w Warszawie (WTS Deski) – organizacjując imprezy i wyjazdy sportowe, eventy i zawody przede wszystkim w zakresie narciarstwa, tenisa i windsurfingu, m.in. Amatorskich Mistrzostw Polski w windsurfingu. Była zawodniczką w narciarstwie alpejskim i przez kilka lat trenerem tej dyscypliny. Obecnie te doświadczenia i doskonała znajomość ośrodków narciarskich na całym świecie bardzo przydają się przy organizacji imprez narciarskich na najwyższym poziomie.

Prywatnie z radością odkrywa nowe, interesujące miejsca i kultury na świecie, bardzo dużo podróżuje, poznaje nowe destynacje i wyszukuje nietuzinkowe miejsca. Lubi aktywnie spędzać czas – grając w tenisa i uprawiając wszelkiego rodzaju sporty wodne i zimowe. Miejsca na świecie, do których chętnie wraca to Andaluzja w Hiszpanii, Kostaryka, Ekwador, Nowy Jork, Szwajcaria, a także cała Azja, a przede wszystkim Wietnam, Tajlandia i Kambodża. Była na 5 kontynentach.

Ukończyła warszawską Akademię Wychowania Fizycznego, a swoje przygotowanie merytoryczne poparła napisaniem i obroną pracy doktorskiej z dziedziny pedagogiki sportu.

Activezone zajmuje się profesjonalną organizacją wyjazdów firmowych: integracyjnych, motywacyjnych i incentive. Pracujemy aby wspólnie z Klientami osiągać założone cele. Motywujemy pracowników i partnerów biznesowych. Opracowujemy programy wsparcia sprzedaży. W Polsce na rynku incentive działamy od 2003 roku, a pod obecną nazwą od 2007. Jesteśmy profesjonalną i cenioną agencją wśród biur specjalizujących się w zakresie usług związanych z rynkiem MICE (Meetings, Incentives, congresses, Events). Specjalizowaliśmy się w organizacji imprez narciarskich w Europie, przede wszystkim w Austrii, Włoszech i Szwajcarii, a także we Francji. Wraz ze zmieniającym się zapotrzebowaniem rynku rozwinęliśmy się w organizacji imprez firmowych: motywacyjnych, incentive i imprez integracyjnych na całym świecie oraz w opracowywaniu programów wsparcia sprzedaży. W naszej ofercie znajdują się programy wyjazdów typu adventure, wyjazdy oparte o sport i rekreację, wyjazdy przybliżające zwyczaje i kulturę innych krajów, wyjazdy kulinarne i nagrodowe, szkolenia i konferencje. Obsługujemy klientów także w zakresie organizacji eventów i imprez firmowych budując świadomość ich marki, lojalność pracowników i partnerów. Oferujemy pełną obsługę w zakresie organizacji imprez, ich przygotowania i realizacji, a także wsparcia marketingowo-wizerunkowego i PR. Imprezy planujemy i przygotowujemy z niezwykłą starannością. Uczestników traktujemy indywidualnie zapewniając im doskonałą komunikację i opiekę podczas pobytu na wyjeździe. Zadowolenie i zmotywowanie uczestników badamy odpowiednimi, profesjonalnymi narzędziami. Organizujemy także imprezy przyjazdowe dla zagranicznych Partnerów. Posiadamy Licencje Organizatora Turystyki nr 724. Jesteśmy członkiem elitarnego Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT). Nagrody i wyróżnienia:

  1. Certyfikat Pracodawca wrażliwy społecznie
  2. Certyfikat Biuro Przyjazne Zdrowiu Turysty
  3. Licencja Organizatora Turystyki nr 724.

Rok powstania: 2004 od 2007 pod obecną nazwą Główna specjalizacja:

  1. Wyjazdy incentive i motywacyjne / Incentive and motivation Travel
  2. Wyjazdy narciarskie / Skiing trips
  3. Wyjazdy w Polsce / Incoming trips (Poland)
  • Mecze piłkarskie
  • Wyjazdy narciarskie
  • Wyprawy do Afryki